Razrada poslovne ideje Design Thinking metodom – koji je benefit?

Design Thinking je praksa kreativnog traženja novih rješenja, i poboljšavanja postojećih proizvoda, usluga i organizacija. Sastoji se od niza koraka putem kojih istražujemo i našu ideju, ali i problem ili izazov koji težimo riješiti, pri tome se služeći promatranjem, propitkivanjem, intervjuiranjem svih sudionika uključenih u proces kojim se bavimo, a ponajviše naših budućih korisnika.

U pvpm procesu izrađujemo i prototip našeg proizvoda ili usluge, koji se testira i dorađuje po potrebi, kako bi konačni proizvod potpuno odgovarao potrebama naših budućih klijenata.

U razvoju naše ideje i istraživanju reakcija tržišta na nju važno nam je slušanje našeg osjećaja empatije – sposobnosti da spoznamo kako netko drugi doživljava iskustvo nekog izazova, i rješenja koje će izazov umanjiti ili posve ugasiti.

Iskustvene radionice Design Thinking-a

Organiziraju se sukladno specifičnim potrebama klijenata, u trajanju od nekoliko sati do nekoliko dana, uživo i u kombinaciji online+uživo radionica – sve kako bi što bolje upoznali i iskusili proces i znali ga ponoviti na traženju nekih budućih rješenja.

Radionice se mogu održati i u vašim prostorima, ali svakao predlažemo razmisliti o dolasku u naš  dUXlab- gdje na raspolaganju imate sav kreativni materijal za vizualno promišljanje i izradu prototipa rješenja – papire, kartone, boje, post-it-e, te uz to oko 400 figurica za sandbox priototip tržišta.

Design Thinking je odlična metoda za pronalaženje inovativnih i kreativnih odgovora na stara pitanja, i praksa koja pred nas postavlja nova pitanja i traži još novije odgovore na njih.

Proces Design Thinkinga daje detaljan uvid u potrebe naših budućih klijenata, ali i u sve aspekte našeg rješenja njihovih izazova, i u konačnosti vodi računa o i dobrobitima koje će im naše rješenje donijeti, ali i o provedivosti i isplativosti našeg rješenja, tražeći najbolju kombinaciju za sve uključene strane.

To je vrlo često ciklički proces u kojem se ponavljaju faze propitkivanja i izrade modela rješenja, sve dok se taj krug ne svede na najbolje rješenje, točku koja najčešće nije bila iz mjesta početka rada na izazovu.

Proces rada je izrazito kreativan, i koristi se različitim tehnikama, pomoćnim materijalima, figuricama, bojama, post-it papirićima …. i naravno aktivnom interakcijom s tržištem, stvarnim svijetom i našim budućim klijentima. Putem takvog promišljanja stavljamo se u cipele svojih budućih korisnika, koji puta i doslovno (vidi sliku dole), i isprobavamo u stavrnom svijetu razna rješenja, radimo modele i sheme – sve kako bi naše konačno rješenje bilo potpuno funkcionalno, donijelo najveću moguću dobrobit našim klijentima i bilo nama lako izvedivo i isplativo.

Ovdje je jedan primjer sa zadatka koji sam imala na jednoj od svojih edukacija -naime, htjela sam na svojoj koži osjetiti iskustvo starijih osoba koje imaju problema sa naticanjem noga, kako izgleda kada kupuju cipele:

Kako Design Thinking metoda može pomoći razvoju ideje za online posao?

Design Thinking je must-have metoda pri razvoju online posla – naravno, ako želiš da tvoj posao bude uspješan. Baš zato što će tvoj klijent samostalno konzumirati tvoj digitalni proizvod ili uslugu jako je važno da doživiš i vidiš kako to izgleda sa njegove strane, što on treba i što dobiva.

Ako bi svoj digitalni proizvod ili uslugu do kraja razvio bez interakcije sa tržištem, riskiraš da uložiš svoje vrijeme i novac u neprovjerenu varijantu tvoje ideje, koja se kroz proces design thinkinga mogla razviti u svoje neočekivano dobru verziju.

Osim toga, online svijet voli kreativna i inovativna rješenja, i skoro svaki dan je korak dalje u traženju što orginalnijih načina i prezentacije i implementacije rješenja izazova – a da bi znao da si na pravom putu, svoj način moraš na vrijeme provjeriti sa svojim budućim korisnicima.

 

Za sve detaljnije informacije

Pošalji nam svoj upit!